Google +             Facebook            Instagram             Instagram       

niedziela, 14 grudnia 2014

Baczność! Kartka na 18stkę!

Dzień dobry żołnierze!
SPOCZNIJ!

Dzisiaj wyjątkowa kartka, którą starałam się stylizować na starą książkę.
Mam nadzieję, że mi się udało... Kartki na osiemnastki muszą być wyjątkowe! :D
Solenizant zadowolony i moja misja spełniona! :D


Na zdjęciu oczywiście solenizant! Z małą dawką Fotoszopa... :D


Specjalnie pościągałam czcionki, żeby to wyglądało wiarygodnie... :D
Co o tym sądzicie? :D

4 komentarze:

  1. Ale suuuuper! Jejku! Po prostu genialne! Ja bym chyba padła ze szczęścia na widok takiej kartki w moich dłoniach. Jejku, Twoi przyjaciele to mają szczęście! I ile pracy musiałaś w to włożyć - klejenie fotoszop, myślenie, wycinanie, szukanie czcionek, drukowanie, ech! Ale wynik jest cudowny i warty wysiłku, po prostu cudo!

    Pozdrawiam serdecznie i Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku ale miły komentarz <3
      dziękuję, że Ci się podoba, robienie czegoś dla przyjaciół to wspaniała przyjemność
      i to im dziękuję za to, że są i że mogę coś dla nich zrobić :D
      I dziękuję, że ktoś tu wpada od czasu do czasu i nawet decyduje się na komentarz... :D

      Baardzo Ci dziękuję! :D

      Usuń
  2. kartka świetna! w jakim programie kolega był przerabiany?

    OdpowiedzUsuń

Co myślisz o tej pracy? *u* Skomentować może każdy, a Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne! :D